Os traballiños dos príncipes e das principesas... e unha visita inesperada!

 



Son unha maravilla todos os traballos que fixestes nas vacacións. Grazas as familias por implicarvos e participar de algo que me emociona e que intento contaxiaros a todos vos. Especialmente grazas ás nosas pandereteiras, Nela e Marta. Foi todo improvisado, e non puido saír mellor.


Fai click na imaxe de abaixo para poder descargar o PDF, que de seguro xa coñecedes. Galego SÍ... como non?!? 

Galicia: 12 POINTS! 



Comentarios

Sabela ha dicho que…
Me encanta
Denis ha dicho que…
Me gusta mucho el video
Toninho ha dicho que…
Encántame!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
NELA ha dicho que…
El video es genial
Anónimo ha dicho que…
me gosto muchu el ANTOINE+TANXUNGUEIRA
Unknown ha dicho que…
Simplemente me encanta, son geniales esas cosas en clase!!
Zaira ha dicho que…
Me encantan todos los proyectos del principito💫💫💫💫